יש הרבה דרכים כיום לשיווק ופרסום של עסקים. אחת הדרכים היותר טובה ומומלצת לשיווק ופרסום עסקים היא לפרסם אותם באינטרנט. יש הרבה מאוד אפשרויות פרסום באינטרנט לעסקים, כאשר אחת האפשרויות הטובות ביותר היא בנייה של כרטיס ביקור וירטואלי לעסק שלכם. כרטיס זה יכול להיות דף נחיתה, אתר, או דף עסקי בפייסבוק. אנחנו לא יכולים לבחור לעצב אותו בעזרת מעצב גרפי והמטרה שלו היא להשיג יותר לקוחות לעסק. עלינו תמיד לזכור שהמטרה הסופית של כל פרסום באינטרנט או מחוצה לו היא להגדיל את כמות הלקוחות של העסק שלנו ואת כמות השירותים או המוצרים שהעסק מוכר מדי חודש ושנה.
למה חשוב לדאוג לשיווק מתקדם לעסק שלנו?
חשוב מאוד שהעסק שלנו לא יישאר מאחור ויגרום לנו לשקוע אל מול המתחרים. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה עסק מוביל בשוק כדאי לנו לבנות לו כרטיס ביקור וירטואלי ובהמשך אולי לבחור לבנות לו גם אתר תדמית שיכול להוות הרחבה לכרטיס הביקור. ככל שנבחר לשווק את העסק שלנו בדרכים חכמות יותר כך הלקוחות יעריכו אותנו יותר וירצו לעשות אתנו יותר עסקים.
איך שיווק וירטואלי של העסק שלנו באינטרנט יכול לסייע לנו?
שיווק וירטואלי של העסק שלנו באינטרנט יכול לסייע לנו להגיע לקהלים חדשים ולחלקים שלמים בכלל הציבור בארץ ובעולם שאחרת לא היו נחשפים אלינו. חשוב מאוד לוודא שדרך השיווק הווירטואלית שלנו תהיה חכמה ולא ישירה או דוחפת מדי. כאשר הפרסום והשיווק הם טבעיים ומוסיפים ערך מוסף לציבור שנחשף אליהם – אז הם גם יותר אפקטיביים ויביאו לנו יותר עסקאות.
מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ומי יכול לסייע לנו ליצור אותו?
כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות אתר תדמית או מיני אתר. אם אנחנו רוצים שיהיה לנו כרטיס ביקור וירטואלי כדאי לנו לשכור חברת בניית אתרים שתבנה לנו אותו. כאשר בונים כרטיס מסוג זה חשוב לשים לב גם לעיצוב החזותי שלו ולאסתטיקה שלו וגם לתוכן המילולי שמופיע בו. אנחנו יכולים לבחור לשלב בתוכן המילולי של כרטיס הביקור של העסק שלנו ביטוי מפתח לחיפוש בגוגל ואז יהיה לנו קל יותר לקדם אורגנית את האתר שלנו בגוגל.
בסופו של דבר, כמו כל התחומים בחיים גם תחום השיווק לא קופא על השמרים וממשיך להתקדם. אם פעם היינו משווקים את העסק שלנו באמצעות כרטיסי ביקור מנייר היום אנחנו חייבים לפרסם את העסק בעזרת כרטיס ביקור וירטואלי – אחרת נישאר מאחור. שיווק העסק שלנו באופן חכם באינטרנט יכול להיות משתלם מאוד והוא לא חייב לעלות אלפי שקלים. אם נדע לשווק את העסק שלנו באופן יצירתי ובועט – אז השיווק עצמו יהיה מקורי יותר ויסייע לנו להגיע להרבה יותר לקוחות.
המאמר בשיתוף ניו דיגיטל