גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל מנסה להקל על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים וגם להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם. עם זאת, השינוי הזה באלגוריתם של גוגל הוביל לכמה קשיים בתעשיית הפרסום. הבעיה העיקרית בשינויים הללו היא שהמפרסמים לא הצליחו להסתגל מספיק מהר ולהתעדכן בעדכוני האלגוריתם של גוגל. זה הוביל כמה חברות בשווקי פרסומות כמו גוגל, פייסבוק ואמזון, שצרכנים משתמשים בהן בתדירות גבוהה יותר מאשר מפרסמים מסורתיים, מתחרות עליהן בתמחור. גוגל היא כלי רב עוצמה לקידום העסק שלך. הסיבה לכך היא שהוא מגיע עם מערך של תכונות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לנהל את מסעות הפרסום שלך. וכמו כן חשוב שתיכרו את בסטלינקס חברת הקישורים הגדולה בישראל שתוכל לעזור לכם לקדם את העסק שלכם לצד הטוב ביותר.
להלן חלק מהתכונות ש-Google מציעה:
- מודעות לתצוגה: מודעות לתצוגה הן הסוג הנפוץ ביותר של פרסומות בגוגל. הם מופיעים בתוצאות החיפוש ובצד העליון או הימני של דפי האינטרנט של Google. ניתן למקד מודעות אלו לפי גיאוגרפיה, דמוגרפיה או התנהגות מקוונת.
- מודעות וידאו ביוטיוב: אם יש לך סרטון YouTube, תוכל לפרסם אותו בפלטפורמה של גוגל באמצעות יחידת המודעות שלהם ביוטיוב. תצטרך לשלם עמלה עבור כל צפייה בסרטון שלך והמודעה שלך תופיע בתוצאות החיפוש ובצד העליון או הימני של דפי האינטרנט של Google בדיוק כמו מודעות רגילות לתצוגה. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר שבו השתמשו יותר מ-2 מיליארד אנשים ברחבי העולם.
הוא גם מחזיק ביותר מ-90% מנתח השוק בארה"ב וכ-70% ברחבי העולם. גוגל עשתה צעד גדול לקראת פרסום מבוסס בינה מלאכותית על ידי הצגת Google Assistant במכשיר ה-Google Home שלה. בעזרת זה, משתמשים יכולים לבקש מהעוזר להפעיל מודעות, להזמין מסעדות, למצוא מלונות בקרבת מקום ועוד הרבה יותר. העדכון האחרון מגוגל מראה כיצד פרסום מבוסס AI הולך להיות מחליף משחק עבור משווקים. זה יאפשר למשווקים ליצור מודעות מותאמות אישית עם מילת מפתח אחת בלבד ויכולות מיקוד גיאוגרפי.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. יש לה בסיס משתמשים עצום ופלטפורמת פרסום מדהימה המאפשרת למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם בצורה משתלמת. גוגל אדוורדס היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בגוגל. זה מאפשר למפרסמים למקד לקהלים ספציפיים עם פרסומות פרימיום, תוך שהוא מספק להם ניתוחים המראים עד כמה כל מסע פרסום היה מוצלח. פרסום בגוגל עוזר לעסקים להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את המודעות למותג שלהם באמצעות מודעות ממוקדות וכלי ניתוח.
גוגל הוא מנוע החיפוש מספר 1 בעולם. הוא מספק מידע רב על מה שאנשים מחפשים, ומפרסמים יכולים להשתמש במידע זה כדי למקד לקהל שלהם בצורה יעילה יותר. הפרסום בגוגל היה סיפור הצלחה עבור מותגים רבים, כאשר חברות מסוימות אף משיגות עד 100% החזר על הוצאות פרסום. הפרסום בגוגל היה סיפור הצלחה עבור מותגים רבים, כאשר חברות מסוימות אף משיגות עד 100% החזר על הוצאות פרסום. המודעות שמופיעות ב-10 התוצאות המובילות מוצגות לפי הרלוונטיות וההשפעה שלהן על שאילתות החיפוש של המשתמשים. זה אומר שהם לא רק מוצגים באופן אקראי אלא לפי מידת הרלוונטיות שלהם לשאילתת החיפוש שאנשים עושים כשהם חיפשו משהו בגוגל.
גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר כיום. הוא מספק מידע רב ומודעות שרלוונטיות עבורך. האלגוריתם של גוגל משתנה כל הזמן, מה שמקשה על המפרסמים לעמוד בקצב השינויים. גוגל פיתחה פלטפורמת פרסום חדשה המסייעת למפרסמים לתכנן את הקמפיינים שלהם מראש ולהשיג תוצאות טובות יותר.