דוד בן עיון, מייסד של חברת מוברס הובלות. אדם שמכוון מאוד גבוה, ולכן הוא פנה אלינו. דוד הגיע אלינו עם אתר בנוי ומקודם יחסית, זאת אומרת שכבר היה תנועה לאתר, אבל לא מספיק, ובנוסף יחסי המרה של האתר לא היו טובים. האתר לא היה מזמין וכדי להתחרות בתחום ההובלות זה דורש אתר אינטרנט מאוד מושקע, ברמת הUX UI.
לפני ואחרי המתיחת פנים של האתר
האתגר
האתר של החברה נבנה עם מטרות וציפיות רבות אבל האתר הישן לא עמד בקריטריונים שיש לאתר הזה.
יחסי המרה באתר היו במצב גרוע כי לא היה מחשבה מאחורי העיצוב ומבנה האתר.
היה צריך לשפר את עץ האתר כדי לעשות סדר בכל התוכן שהיה באתר.
התמונות היו במשקל גבוה מהמשקל המתאים לתמונות באתרי אינטרנט, והיו חסרות אופטימיזציה.
שיפרנו משמעותית את יחסי המרה של האתר וקידמנו את האתר אל הרבה מילות מפתח חדשות בתחום קטגוריית הובלות, השכרת משאית, הובלות קטנות ועוד..
ובנוסף לאחר העדכון של גוגל שהם קודם כל מתייחסים לאתר לפי איך שהוא נראה במובייל אז שיפרנו מאוד את הרספונסיביות (התאמה לסלולרי) של האתר.
וזו רק ההתחלה, תמשיכו לעקוב – מבטיחים תוצאות מטורפות!