איך בונים אתרי תדמית

Discussing website project

בימינו, כל עסק זקוק לאתר אינטרנט כדי להצליח. עם זאת, לא מעט אתרים לא מצליחים להתרומם ולהביא את העסק לרמת השגשוג המקווה. כדי שאתר התדמית יצליח, חשוב לנקוט במספר צעדים עוד לפני שבכלל ניגשים לשלב הראשון של הבנייה. 

שלבים לבניית אתר תדמית

1 אסטרטגיה

קודם כל יש להגדיר את המטרה שהאתר שלכם אמור לשרת. כדי לעשות זאת עליכם לברר עם עצמכם:

  • מי אתם?
  • מה מלהיב אתכם?
  • מהם ערכי הליבה של העסק שלכם?

2. המסע של הלקוח – חוויית המשתמש

תוכלו להתחיל לדמיין מה האתר שלכם צריך לכלול רק לאחר:

  • שקבעתם את ערכי הליבה של העסק עליהם יתבסס האתר 
  • שאתם יודעים איזה מסר אתם רוצים להעביר למבקרים באתר 

בניית אתרי תדמית אמורה לקחת בחשבון את סוג המסע שיוביל את האנשים שמגיעים לאתר שלכם. אחרי הכול, הרושם הראשוני הוא לא הכול, צריך לחשוב גם על המשך הדרך.

3. מפת האתר

כשאתם שוקלים את חוויית המשתמש, זה הזמן למפות את הדפים שתרצו לכלול באתר. מומלץ לשרטט את המיפוי כדי לקבל מבט ממעוף הציפור על הדפים שיהיו באתר.

מפה, או תרשים זרימה, יעזרו לכם לשרטט את האתר דף אחר דף. קבלו החלטה לגבי הקטגוריות העיקריות בתפריט, ואז מפו את הדפים שיהיו בכול אחת מהקטגוריות. 

קחו בחשבון גם מה תהייה חוויית המשתמש בכול שלב, ואם המשתמש יוכל למצוא בקלות את מה שהוא מחפש.

4. לפרוס את תכונות האתר והזרימה שלו – Wireframes

זכרו שצרכן מבולבל לא קונה. לכן חשוב להגדיר כל עמוד באתר, באופן שיאפשר למשתמש למצוא בקלות את כל מה שהוא מחפש. 

5. תוכן האתר

התוכן שהאתר שלכם יספק יביא אליכם אנשים נוספים. הוא גם יגרום להם להישאר באתר ולתקשר עם המותג שלכם זמן רב יותר. 

כשאתם מספקים תוכן יעיל, זה עוזר לעסק שלכם להתבלט ומבסס אתכם כסמכות בשוק שלכם.

תוכן הוא לב ליבה של נוכחות יעילה באינטרנט. תוכן שהוא משכנע, עדכני, רלוונטי ומצליח למשוך ולעניין את המשתמשים – הוא התוכן האידיאלי עבורכם. 

6. עיצוב האתר

עיצוב הוא חלק חשוב מאסטרטגיית האתר שלכם, אבל היזהרו לא להקדיש לו את מלוא תשומת הלב, תוך הזנחת תחומים חשובים אחרים.

אנשים נמשכים אינסטינקטיבית לדברים חזותיים. לכן, זו צריכה להיות המטרה שלכם. בנוסף, מומלץ לבחור בעיצוב שקשור למיתוג שלכם ולמסר הכללי שאתם רוצים להעביר דרך האתר.

7. ארגון וסיסטמתיות

הפונקציונליות של האתר שלכם תשפיע באופן ישיר על האופן שבו אנשים יראו את המותג שלכם. ואם האתר לא מאורגן ולא עקבי, או אם הוא קשה לניווט – אנשים יקבלו רושם כללי רע מהעסק שלכם.

לבסוף, לאחר שהאתר שלכם יעלה, יהיה עליכם לערוך בדיקות חוזרות ונשנות, שיאפשרו לתקן את הדרוש תיקון, ולשמור על אתר מושך וידידותי למשתמש.

המאמר מאת אפאקספרס – חברה לבניית אפליקציות

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

business success
מאמר אורח
Maimon Badush

הצלחה עסקית מעבר לפינה

הצלחה עסקית  כל מי שפותח עסק בכל תחום שהוא מעוניין שתהיה לו הצלחה עסקית, אך זו משימה שהיא אינה פשוטה ויש לבצע פעולות רבות כדי

קרא עוד »
חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות