בכל שנה, נפתחים עסקים רבים בישראל, ורבים מהם צוללים למים העמוקים לפני שיש להם תכנית שיווק מסודרת לפרטי פרטיים.
בשלב הזה, רבים מהם שואלים את עצמם איך לפרסם את העסק שלי בצורה יעילה שתביא תוצאות ולקוחות חדשים, ובלי הוצאות גבוהות מדי.
בדרך כלל, בעלי ובעלות עסקים פונים לפלטפורמה כלשהי שלדעתם היא הכי יעילה: קידום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות, או קידום אורגני בגוגל וברשתות החברתיות.
לכל שיטה כזאת יש יתרונות וחסרונות, אך כאן אנחנו הולכים להכיר כלי שיווקי יעיל מאוד לעסקים, שמאפשר לייצר פניות חמות ומדויקות להמון עסקים.
מדובר על גוגל לעסק שלי, או בשמו החדש "פרופיל העסק בגוגל". זהו פיצ'ר חינמי של ענקית החיפוש, שמאפשר לכל עסק להגיע לחשיפה אדירה בתוצאות החיפוש בלי להוציא שקל ובלי להשקיע משאבים רבים של זמן ומאמץ.
למעשה, גוגל לעסק שלי הוא דף עסקי שנועד לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסויים, לבין עסקים שנותנים את השירות הזה.
עבור הלקוחות, המשמעות היא שמדובר בדרך קלה למצוא עסקים שמעניקים שירותים מסוימים. מבחינת העסקים – מדובר במגנט לקוחות של ממש.
איך גוגל לעסק שלי מביא לי לקוחות?
לגוגל לעסק שלי יש כמה יתרונות שיכולים להביא לכם יותר לקוחות אם רק תעבדו נכון. היתרון הראשון הוא החשיפה הגבוהה.
גוגל מציג תוצאות של גוגל לעסקים במקום גבוה בתוצאות החיפוש, מיד לאחר המודעות הממומנות. המשמעות היא שאם יהיה לכם דף עסקי שמנוהל בצורה נכונה, תופיעו מעל המתחרים שלכם שקידמו את האתרים שלהם בסכומים גבוהים מאוד.
היתרון השני הוא בניית אמון בצורה מהירה. מיד לאחר שהלקוח הבא שלכם נחשף לעסק שלכם בגוגל, הוא יכול לראות מה הלקוחות הקודמים שלכם חושבים עליכם.
דירוגים וביקורות שלקוחות משאירים על עסקים שנתנו להם שירות מגבירים את האמון בעסק, ועוזרים ללקוחות הבאים שלך לבנות את האמון בעסק שלך. בעזרת הפיצ'ר החכם הזה, הלקוחות יגיעו אליך כשהם הרבה יותר רציניים, והדרך לסלוק את כרטיס האשראי שלהם יהיה קל הרבה יותר.
היתרון השלישי של גוגל לעסקים הוא כפתורי הנעה לפעולה. כל מי שמתעסק בשיווק דיגיטלי יודע שבכל פעם שהלקוח צריך ללחוץ על כפתור או להיכנס לאתר חדש – אנחנו עלולים לאבד אותו.
גוגל לעסק שלי מאפשר ללקוחות שלכם ליצור איתכם קשר ישירות מדף תוצאות החיפוש. המשמעות היא שאחוזי ההמרה מחשיפה לליד יהיו גבוהים הרבה יותר מאשר באתר אינטרנט.
למעשה, עסקים רבים לא מנצלים את גוגל לעסק שלי בצורה טובה ויעילה, והם מפספסים הזדמנות שיווקית אדירה שיכולה להעיף אותם קדימה.
אם אתם בעלי ובעלות עסק קטן עד בינוני – חשוב שתנהלו את הדף העסקי החינמי שלכם בגוגל. הוא יכול להביא לכם המון לקוחות בלי הרבה מאמץ ובלי הרבה השקעה. למעשה, מבין הפלטפורמות השונות לפרסום ושיווק דיגיטלי, גוגל לעסק שלי הוא אחד הממירים והמהירים.