פרסום בגוגל לקראת 2020

Business people analyzing graphs

2020 – בואו נדבר על פרסום בגוגל

זה לא סוד, מאז שגוגל נכנסה לחיינו ולקחה חלק בלתי נפרד מעולם הפרסום בדיגיטל היא לא מפסיקה לשחק תפקיד מרכזי בשוק הפרסום. ככל שהתחרות גדלה כך גוגל מתפתחת יותר ויותר והופכת למשוכללת וטכנולוגית יותר – כך הופך פרסום בגוגל למקצוע לכל דבר ועיניין המחייב מקצועיות וידע רב בתחום על מנת להבטיח תוצאות טובות יותר.

במאמר זה נעשה סקירה למספר טרנדים שאנו צופים שיהיו מרכזים בשנת 2020 בעולם פרסום בגוגל.

המעבר ל- Google Ads: סיבך או שיכלל את התהליך?

המעבר מ- Google AdWords ל- Google Ads הביא לשינויים רבים בתהליך הפרסום. חלק מהשינויים הגיעו אלינו לטובה וחלקם הצליחו להטריד חלק נכבד ממנהלי השיווק ואנשי המקצוע בתחום. 

אחד השינויים המשמעותיים שהביאה המערכת החדשה הוא שינוי משמעותי בתהליך של פרסום בגוגל. מודעות החיפוש בגוגל כבר לא יהיו אוטומטיות ב- 100%. המורכבות במערכת החדשה "מאלצת" מפרסמים רבים לרכוש ידע רב ומקצועי כדי לנהל קמפיינים במערכת או לחילופין לקבל שירות מסוכנות המתמחה בקמפיינים פרסום בגוגל. 

הצפי לשנת 2020 הוא שכל תהליך של פרסום בגוגל יהיה ארוך ומקצועי יותר. גוגל חיפוש יהפוך למקום "צפוף" ותחרותי יותר כך ה"שחקנים" יתחרו על שטחי פרסום וכולם יתמודדו על מיקום גבוה יותר של המודעה – המשמעות היא שעסקים עם תקציבים נמוכים יתקשו להגיע למיקום גבוה. 

עלייה בעלות לקליק – תתכוננו

Business Meeting on Marketing

פרסום בגוגל עובד לפי שיטת PPC, כלומר, תשלום לפי הקלקה. התחרות בעולם הפרסום בגוגל והדיגיטל משפיעה ישירות על עלות לקליק, ההולכת והופכת יקרה יותר בתחומים רבים. 

בשנתיים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בעלות לקליק בתחומים רבים וכן בקמפיינים רבים מבעבר. תחומים פחות תחרותיים הפכו ל"צפופים" יותר ותחרותיים יותר. 

חשוב לציין, כי בהרבה מקרים, לקוחות אינם מבינים לעומק את השינויים בשיטות התשלום של פרסום בגוגל ולכן זה המקום של אנשי המקצוע ומנהלי הקמפיינים להסביר וכמובן לגבות בנתונים ישנים ומאמרים מקצועיים בתחום. 

אחד הדברים שגוגל ישימו עליו הכי הרבה דגש הוא נושא איכות המודעה. על מנת שהמודעה שלנו תהיה איכותית בעינו של גוגל עלינו לשפר את המודעות, לייצר קריאטיב יצירתי וליצור מסרים מובנים בקמפיינים שלנו. פרסום בגוגל הופך לג'ונגל על מיקום מודעות הפרסום שלנו. 

דברו לגוגל עם חיפוש קולי

פרסום בגוגל בעזרת חיפוש קולי הוא אינו דבר חדש. החיפוש הקולי מופיע בשורת החיפוש כבר מספר שנים. נכון שהוא לא ממש חדש אבל נראה שהוא תופס תאוצה עם יותר ויותר שימושים. בנוסף לשימושים הגוברים ניתן לראות חברות ואתרים נוספים המשתמשים בחיפוש הקולי ובניהם ניתן לראות את אמזון, גוגל, אפל ועוד.

בישראל הקצב שונה ואיטי משאר המשתמשים בחו"ל. החיפוש הקולי אמור להחליף את המקלדת ומילות המפתח מאחר ובחיפוש הקולי נכנסות יותר מילות מפתח, ביטויי 'זנב ארוך'  ומשפטים מורכבים. 

בשורה התחתונה

פרסום בגוגל בפרט ושיווק בדיגיטל ככלל הופך לתחום מורכב מאד המחייב שימוש במערכות מתקדמות. פרסום בגוגל הולך לשנות את תצורתו הנוכחית וכך גם עולם השיווק הדיגיטלי שאנו מכירים.
יש אין ספור אפשרויות פרסום בגוגל ובדיגיטל עם פוטנציאל גדול ולכן חשוב לעשות בחירת החלטות בחשיבה מבלי לקחת סיכונים מיותרים.

** הכתבה בשיתוף B144 דיגיטל – מומחים לפרסום בגוגל

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

חתונות בעידן הדיגיטל
מאמר אורח
Maimon Badush

חתונות בעידן הדיגיטלי

היום יותר מתמיד יש לזוגות גישה לכמויות אינסופיות של מידע ואינסוף אפשרויות לתכנון החתונה שלהם.  אך מן הצד השני, מעולם לא היתה לזוג שמתחתן שליטה

קרא עוד »
חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות