פרסום בלינקדאין בשנת 2022 – [המדריך המלא]

פרסום בלינקדין

לינקדאין היא הרשת המקצועית הגדולה בעולם עם יותר מ- 750 מיליון אנשי מקצוע, מתוכם למעלה מ- 80% חברים המניעים החלטות עסקיות, ופי 2 מכוח הקנייה של קהל האינטרנט הממוצע. לינקדאין היא ללא ספק הפלטפורמה מספר אחת ליצירת לידים B2B, ועם אסטרטגיית הפרסום הנכונה בלינקדאין, תוכל להגיע בקלות ללקוחות האידיאליים שלכם ברשת המקצועית הגדולה בעולם.

צרו דף לינקדאין בחינם כדי למשוך עוקבים וליצור מודעות למותג שלכם

עמוד LinkedIn פועל כיעד עבור קהל היעד שלכם. הוא יכול לתרום להגדלת המודעות והחשיפה, לשיווק מוצרים ושירותים, וכן לאיתור הזדמנויות עבודה, שירותים, אינטראקציה או שיתופי פעולה.

להלן הנקודות שכדאי לזכור בעת יצירת דף לינקדאין עבור העסק שלכם:

  • וודאו שאין דף אחר של העסק שלכם בלינקדאין. לכל דף יש כתובת URL ייחודית הבנויה כך   : linkedin.com/company/[שם החברה שלך]
  • אתם חייבים להיות בעלי פרופיל LinkedIn עם השם הפרטי והמשפחה האמיתיים שלכם ולאשר את כתובת האימייל המשויכת לחשבון LinkedIn האישי שלכם.
  • ספקו מידע מלא על המותג שלכם. דפים אינפורמטיביים זוכים לכמות צפיות שבועית גבוהה יותר בכ- 30% בממוצע.

הכירו את סוגי המודעות בלינקדאין לקידום העסק שלכם

  • מודעות ממומנות 

מודעות ממומנות הן מודעות מקוריות בניוזפיד של הקהל הפוטנציאלי שלכם, בהן ניתן להשתמש במגוון פורמטים:

  • מודעות תמונה בודדת
  • מודעות וידאו
  • מודעות קרוסלה
  • מודעות לאירועים

ניתן להשתמש במודעות הללו גם כדי להגביר את החשיפה שלהן לקהל היעד שלכם או להשתמש בתוכן ממומן כדי לבדוק מודעות על קבוצת קהל ספציפית מבלי לפרסם אותן בדף הלינקדאין שלכם. 

בחשבון המודעות, תוכלו למדוד בקלות את ביצועי הקמפיין שלכם על סמך מדדים שונים כמו חשיפות, המרות, קליקים, CTR ועוד, שיסייעו לכם להבין את הקהלים שלכם. כדי לעקוב אחר לידים והמרות באתר האינטרנט שלכם, התקינו את LinkedIn Insight Tag .

  • הודעות ממומנות

באמצעות פרסום בלינקדאין תוכלו ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. זו דרך מצוינת להגיע לקהל שלכם דרך תיבת ההודעות שלהם בצורה אישית ולשמור על מעורבות הלקוחות הפוטנציאליים כדי להשיג תוצאות איכותיות.

לינקדאין מציעה שני פורמטים בהודעות ממומנות כדי לעורר את הפעולה הנכונה לפי הצורך שלכם:

  1. מודעות הודעה – הודעות ישירות שמותאמות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם עם קישור לדף הנחיתה שלכם כדי לעורר פעולה מיידית. 
  2. מודעות שיחה – קריאה להתחלת שיחה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, שמאפשרת להם לבחור את דרך ההתקשרות איתכם. המסר שלכם יכול לכלול יותר מקריאה לפעולה אחת כדי לאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לחוות חוויה לפי הצורך או ההעדפה שלהם.

הצעד הראשון לקראת עבודה עם הודעות ממומנות הוא לאסוף את הפנים של המותג. השלב הבא הוא לבחור את פורמט המודעה ולקבוע מה אתם מציעים לקהל שלכם. 

בחלק של מנהל הקמפיינים, תוכלו לקבל תובנות חשובות לגבי הקהל שלכם, ובמקרה של מודעת שיחה, תוכלו לקבל דיווח מפורט על קליקים ומידת המעורבות בשיחה.

  • מודעות טקסט

מודעות הטקסט מופיעות בפינה העליונה והימנית של הפיד של לינקדאין, והן יכולות להיות להועיל בבניית לידים חזקים עם דמוגרפיה מקצועית. אם יש לכם תקציב מצומצם, מודעות טקסט בלינקדאין יכולות להיות דרך מצוינת לשווק בצורה נרחבת.

אתם יכולים בקלות ליצור תקציב ומודעות משלכם ללא התחייבות או חוזים לטווח ארוך. באפשרותכם לשלם עבור המודעות לפי קליק או חשיפה. בעזרת מעקב המרות, תוכלו לעקוב בקלות אחר מספר הלידים שאתם מקבלים מכל מודעה.

  • מודעות דינמיות

מודעות דינמיות מתוכננות באופן אוטומטי לרגש את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על ידי התאמה אישית. השתמשו בנתוני הפרופיל של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, כמו תמונה, שם חברה, תואר עבודה ועוד כדי להתנסות בהתאמה אישית לקהל שלכם ולהפוך את הקמפיינים האישיים לאוטומטיים בקנה מידה רחב. אפליקציות דינמיות הן שיטה מצוינת לבנות מודעות למותג, להגדיל עוקבים לדף הלינקדאין שלכם  וליצור לידים.

הגדירו את מטרת הפרסום בלינקדאין כדי לקבל תוצאה טובה יותר

לינקדאין מאפשרת לכם ליצור קמפיינים סביב 3 יעדים עסקיים ספציפיים: 

  1. מודעות להגברת המודעות, שמטרתן להגיע לתודעת קהלי היעד ולמשוך את תשומת ליבם. הן יעילות להגדלת כמות הצפיות, העוקבים והמעורבות.
  2. מודעות לשיקול דעת, שמטרתן להביא תנועה לאתר ולהגדיל את כמות הלידים האיכותיים, לשפר את שיעור המעורבות ולהותיר רושם מתמשך בקהלי היעד.
  3. מודעות המרה – ברור שאם קהל היעד שלכם אוהב, מגיב או משתף את הפוסט שלכם, או מבקר בפלטפורמות ובאתרי המדיה החברתית האחרים שלכם, זה אומר שהוא מתעניין במידה מסוימת במוצר או בשירות שלכם ושיש לו היכרות עם ההצעה שלכם והמותג. אתם יכולים לבחור את יעד הקמפיין ובהתאם לכך להניע את הקהל לצפייה בסרטון, להגברת המעורבות או כל יעד אחר שתבחרו.

שיטות עבודה מומלצות למודעות של  LinkedIn

  • צרו תוכן משכנע כדי למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך ולתת לו סיבה ללחוץ על המודעה שלכם. כמובן גם תוכן לעמוד הנחיתה שבו קהל היעד ינחת מהלחיצה על המודעה חשוב אף יותר! קראו עוד על כתיבה שיווקית כאן.
  • וודאא שאתם משתמשים בביטויים חזקים של קריאה לפעולה כמו להתנסות, להוריד, לבקש הצעת מחיר או להירשם.
  • כפי שאתם כבר יודעים, צבע הרקע של לינקדאין הוא ניטרלי, ומכאן שתמונות עם צבעים בהירים נוטים יותר למשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם.
  • רעננו את הפרופילים שלכם עם טקסט או תמונות חדשות לפחות פעם בחודש כדי לשמור על הרעננות ולעצור את הירידה בשיעור הקליקים.
  • לפי לינקדאין, שלישי ורביעי הם ימים אופטימליים להשקת מודעות מסרים.

רגע לפני הסוף, הנה כמה שיטות עבודה מומלצות לפרסום בלינקדאין שיעזרו לכם להגיע לקהל יעד מפולח מאוד בשנת 2022

  • צמצמו את גודל הקהל שלכם כדי לשמור אותו בטווח שבין K100 ל- K300 משתמשים.
  • חלקו את התקציב שלכם למסעות פרסום קטנים יותר כדי לדייק יותר ולקבל תובנות טובות יותר לגבי נתוני הקמפיין.
  • התחילו עם הצעת המחיר הנמוכה ביותר לקליק והגדילו בהדרגה את הצעת המחיר כדי לקבל תוצאות טובות יותר.
  • השתמשו בבדיקת A/B כדי לראות איזו גרסה של המודעה שלכם מניבה ביצועים טובים יותר.
  • היו מאוד ספציפיים עם הנתונים הדמוגרפיים כדי להבטיח שהמודעות שלכם מגיעות לקהל הנכון.
  • השתמש בתכונת אי הכללה, אם אינכם רוצים שקבוצה מסוימת של אנשים תראה את המודעות שלכם, אם הן לא מתאימות לקהל היעד שלכם.

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
פרסום דיגיטלי
מאמר אורח
Maimon Badush

פרסום דיגיטלי: מה הכי מתאים לעסק שלך?

פרסום דיגיטלי הוא תהליך שיווק מוצרים או שירותים ללקוחות פוטנציאליים בערוצים אלקטרוניים. פרסום דיגיטלי הפך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. עם עליית המדיה החברתית, פרסום

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות