איך למצוא קהל יעד רלוונטי לעסק שלך באמצעות פייסבוק?

SMM specialists discussing new product marketing promotion

ישנן דרכים רבים ושיטות, באמצעותן ניתן להגדיר את קהל היעד של העסק המבקש פרסום ושיווק בפייסבוק. בין אם אתם משתמשים בעצמכם בסוגי HACK שונים או מסתייעים באנשי מקצוע, מחקר קהל היעד הוא ההכרחי ומתבקש עוד לפני תחילת הקידום ברשת החברתית – פייסבוק.

התחרותיות הרבה בימינו מצריכה גם סיוע מקצועי. אין ספק, אפשר לקרוא מדריכים על קידום אתרים, שיווק בפייסבוק, שיווק בגוגל וכדומה, אך בשורה התחתונה, אנשי מקצוע העוסקים בשיווק בפייסבוק עושים את זה כל היום, מה שמוביל אותם להתמקצעות. כשרוצים לקדם בפייסבוק, יש לקחת בחשבון מרכיבים רבים, ביניהם למשל את נושא מחקר המתחרים. בעוד שניתן לבצע מחקר מתחרים לא רע בעצמכם, חברות דיגיטל רציניות ישתמשו בכלים שונים, וזאת בכדי להגדיר את קהל היעד.

הכרת קהל היעד וקמפיינים ממומנים בפייסבוק 

כשמתבצע מחקר המתחרים, חברת קידום אתרים מומלצת תבצע מחקר רוחבי. במילים אחרות, חברת הקידום שלכם תברר באילו דפים קהל היעד שלכם נוטה לבקר, מה הם המותגים התופסים את תשומת ליבו של קהל היעד, תחביבים ועוד.

לאחר הגדרת קהל היעד הרלוונטי, קל יותר להקים קמפיין ממומן בפייסבוק שיניב תוצאות. במהלך מחקר קהל היעד, בודקים גם את הרגלי קניות האונליין של הגולשים, אילו סדרות וסרטי טלוויזיה קהל היעד אוהב, בני כמה הגולשים והיכן מתגוררים ועוד. 

ניסוי וטעיה עצמית – כדאי?

אם עדיין לא שכרתם חברת קידום בפייסבוק, כמובן שישנם מספר דברים שתוכלו לבצע לבדכם, כמו למשל שיתוף הדף בכל מיני קבוצות ודפים בפייסבוק. כל עוד לא התחלתם איזשהו פרויקט שיווק ממומן בפייסבוק, בהחלט כדאי קצת "לשחק" עם אופציות השיתוף והכרת הפלטפורמה. 

לעיתים, גם חברות מקצועיות בתחום מגדירות תקופה קצרה, במהלכה הן יתנהלו בשיטה של ניסוי וטעיה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שחברות שיווק גם משתמשות בכלים המאפשרים להם לבצע ניטור מידע. באמצעות כלים אלו של ניטור מידע, אנשי שיווק יכולים לפעול בשיטות של ניסוי וטעיה, כי הם רואים בזמן אמת את האפקט של הפרסום. בניגוד לאדם פרטי ונטול כלים, שצריך להמתין לפעמים חודשים עד שיבין אם הפרסום שלו עבד או לא, חברות שיווק בפייסבוק רואות את האפקט של הפרסום מהר מאוד. הפרסום לא עובד? מפסיקים אותו ועוברים הלאה לדרך שיווק אחרת. 

מה לא לעשות בפלטפורמת פייסבוק מהדף העסקי?

אם אתם מנהלים דף עסקי בפייסבוק, קודם כל חשוב לדעת שחברות קידום מבצעות עבורכם גם ניהול דף עסקי וקידום, ככה שבדרך כלל כדאי להשאיר לחברות אלו את המלאכה. אם בכל זאת אתם מעדיפים להתנהל שיווקית אל מול הלקוחות שלכם בעצמכם, כדאי לקחת בחשבון שממש, אבל ממש לא מומלץ להיכנס לכל מיני "פינות" אישיות, פוליטיות וכדומה. 

זכרו, אתם מנהלים דף עסקי ולא מנהלים מחאה חברתית. הרגיזו אתכם? השאירו ביקורות שליליות בדף העסקי? אל תפעלו מתוך פזיזות, ואל תגיבו ללקוחותיכם כאילו הם היו חברי ילדות שלכם. רכשו את הכבוד אל לקוחותיכם, רכזו את האנרגיה שלכם בקידום המותג שלכם ולא בתפל.  

נכתב בשיתוף המומחים של לינקשייק לפרסום בפייסבוק.

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות