תכנית שיווק שמביאה תוצאות – איך עושים את זה?

בעידן שבו לכל עסק קיים אתר אינטרנט וחלקם גם עוסקים במכירה און ליין, ברור כי הנוכחות הדיגיטלית ברשת צריכה להיות משמעותית ודומיננטית. הקמה של עסק חדש וחשיפתו בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלי באופן האופטימלי, היא משימה לא פשוטה שמוטב שרק מקצוענים יעסקו בה. על האדם המופקד על משימת הקידום של האתר העסקי, להיות מומחה של ממש לפרסום ברשת ולדעת את כל החוקים של המשחק בפלטפורמה העצומה הזו, שהופכת תחרותיות ומאתגרת עם כל יום שחולף.

האתר של העסק הוא כרטיס הביקור שלו ברשת

כאשר גולש מקיש ביטוי כלשהוא במנוע החיפוש ומגיע לרשימת אתרים, סביר להניח שבסופו של דבר הוא יבחר להיכנס אל אחד מבין עשר התוצאות הראשונות שיופיעו לפניו – משמע לעמוד הראשון. שכירת שירותיו של איש מקצוע לצורך קידום האתר העסקי שלכם, מטרתה להביא את האתר למיקום גבוה, כלומר שיהיה חלק מהעמוד הראשון ורצוי באחד מבין המקומות הראשונים. כשהגולשים "פוגשים" לראשונה את האתר, הם למעשה נחשפים לעסק לראשונה ולכן האתר בכלל ודף הבית בפרט – מהווה את כרטיס הביקור שלו באינטרנט. בכדי להפוך את האתר לאפקטיבי במיוחד ולמקדם מכירות משמעותי, יש להשקיע עבודה רבה בקידומו בצורה הנכונה ובבנייה מדויקת שלו. הרעיון הוא לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים, תוך בנייתו באופן שיעודד גלישה ממושכת ויוביל לסגירה של כמה שיותר עסקאות מכירה.

באילו דרכים ניתן לקדם אתר באינטרנט?

שתי הדרכים האפקטיביות ביותר לקידום אתרים ברשת האינטרנט, הינן קידום בגוגל ושיווק ברשתות החברתיות. הפרסום באמצעות גוגל נחלק אף הוא לשני תתי-סוגים, שהם קידום אורגני וממומן. הקידום האורגני הוכיח את עצמו לאורך שנים כדרך האפקטיבית ביותר לייצר מובילות של אתרים בתחומם, זאת כאשר נעשה מחקר מקדים ומעמיק באשר לביטויי מפתח שכיחים לחיפוש וכן איפיון אמיתי של קהל היעד. קידום ממומן בגוגל אפקטיבי אף הוא, אך הוא מיועד יותר לעסקים חדשים יחסית או אתרים עסקיים שחשים בירידה במכירות וזקוקים ל"דחיפה" זמנית ומהירה.

פרסום ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק, יכול להביא אל העסק קהל שאיננו נחשף לאתר דרך גוגל ובנוסף לייצר שיח וקהילתיות סביב העסק, מה שכמובן יכול להועיל להרחבת קהל הגולשים ועידוד המכירות.

למה חשוב לבצע בדיקות לאתר באופן קבוע?

אתרי אינטרנט מצליחים אינם פועלים בשיטה של "שגר ושכח" כלומר שההשקעה הראשונית בבניית האתר והזנה של תוכן לתוכו, אינן מספיקות. חשוב לבדוק את האפקטיביות של חלקי האתר השונים, לרבות העיצוב, חווית המשתמש והתוכן עצמו כמובן, תוך מציאת החוליות החלשות וביצוע שינויים במידת הצורך. רק בדיקות חוזרות ונשנות של יחסי ההמרה כמו גם נתונים אחרים של האתר, באופן קבוע ולאורך זמן, יכולות להביא ליצירת אתר מצליח אשר תנועת הגולשים שבו, בעקביות, היא גבוהה והמכירות שלו משביעות רצון וגדלות עם הזמן.

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות