אם בעבר בעלי עסקים רבים היו מחלקים את כרטיסי הביקור שלהם במפגשים פנים מול פנים בהשקות או בכנסים או ללקוחות שנתנו להם שירות או מוצר, היום אתר תדמית הוא זה שמשמש בעלי עסקים רבים ככרטיס ביקור וגם כאמצעי פרסום בעל כוח רב ברשת. היום כל מי שמחפש מוצר או שירות פונה לאינטרנט מה שבעבר היה רק בהתייעצות עם קרובים ומכרים. איך גם לכם יכול להיות אתר תדמית איכותי שמניף את העסק שלכם קדימה?
כל בעל עסק מתחיל מעמיד בחזונו עסק מצליח ומשגשג, מטרתו של העסק הוא ליצור רווחים וכל המרבה הרי הוא משובח. כדי להיות בחזית התחרות של כל ענף עסקי עליכם לבנות אתר תדמית שישדר את החזון שלכם, שיראה ללקוחותיכם מדוע לבחור דווקא בכם ולאפשר להם לקבל מידע על העסק ושירותיו עוד לפני שהלקוח הפוטנציאלי מרים את הטלפון במקרה הטוב או פונה למתחרים שלכם במקרה הרע.
איך יוצרים אתרי תדמית מוצלחים?
בניית אתר תדמית מוצלח דורש מכם מחשבה רבה, בדיקה מעמיקה לתחום בו אתם עוסקים, בדיקת המתחרים והשירותים שניתן לתת ולדעת איך לשלב את כל אלו בצורה טובה באתר מהיר ידידותי למשתמש ואיכותי. זה נשמע לכם הרבה? אז זה רק על קצה המזלג מה שכולל תהליך בניית אתרי תדמית.
אתם יכולים לגשת לתהליך ללא ידע מקצועי ולהתנסות באופן עצמאי על העסק שלכם אך מרבית בעלי העסקים במינים מהר מאוד (עוד רק בשלב קריאת מאמרים כמו זה באינטרנט) שהתהליך ארוך משחשבו ושאין ברשותם כל כך הרבה זמן להשקיע בבניית אתר תדמית והם מעדיפים לפנות לחברת קידום אתרים שתעשה זאת עבורם וכך הם יוכלו להשקיע את המשאבים שלהם לעבודתם השוטפת.
אם בכל זאת אתם מעדיפים לעשות זאת לבדכם, אתם צריכים לעקוב אחר המשימות הרבות שיש לעקוב כמו: מציאת דומיין איכותי קליט ופשוט שמאפיין את העסק שלכם או את המותג שלכם, חיפוש מילות מפתח עליהם תבססו את כל התוכן שימצא באתר שלכם מתוכן הדפים הראשיים ומאמרים בבלוג ועד סרטונים שאתם מעלים. אתר תדמית מוצלח חייב להיות בנוי וממוקד במילות מפתח שיגרמו לגוגל להבין במה אתם עוסקים וכך למצוא לכם את הלקוחות הפוטנציאליים.
התמקדו בחוויית משתמש, אתר תדמית שאינו נוח לשימוש ואינו מעניק לגולשים חוויה איכותית – פשוט מאוד תאבדו את הגולש מהר מאוד עוד לפני שהוא בכלל קרא עליכם משפט וחצי. היום אנחנו מצפים לחוויית משתמש בכל מקום שאנחנו הולכים, בחנויות, במסעדות אז על אחת כמה וכמה כשמדובר באתרי אינטרנט.