קמפיין פרסומי
בשנים האחרונות חל שינוי מהותי בהקמתם של מסעי פרסום של העסקים אשר מעוניינים לפרסם את המוצרים שלהם. עולם הפרינט הוריד הילוך באופן משמעותי ביותר ועיקר הפרסום מתבצע בדיגיטל. מדובר ביישום של שיטות חדשניות לניהול של קמפיין פרסומי, אשר קורה בגוגל וברשתות חברתיות וזאת לאור ההשפעה הרבה של שני הרבדים הללו על כל מה שקורה בחיי היום יום של כל אחד מאתנו. הפרסומאים המבריקים מנצלים את הפלטפורמות הללו, מבצעים סקרי שוק מקדימים וכך בוחרים את תוואי הדרך שהוא הנכון ביותר לכל סוג עסק וזאת על פי התחום שבו הוא עוסק, קהל היעד ופרמטרים חשובים נוספים.
כדי ליצור קמפיין פרסומי מוצלח יש לבצע היערכות מוקדמת ולבדוק הרבה מאד גורמים שרלוונטיים לתחום העיסוק כדי ליצור את ההתאמה האופטימלית ללקוחות. ההיערכות כוללת ביצוע מחקרי שוק לגבי קהל היעד שצורך את המוצרים האלו, לגבי המתחרים שמוכרים מוצרים דומים או זהים, היכן הם מוכרים אותם, מהן דרכי השיווק שלהם ומהם המחירים של הפריטים הללו. לאחר קליטת כל הנתונים מגבשים הפרסומאים את תוואי הדרך המתאים ביותר. המעצב הגרפי בונה דף נחיתה יפהפה הקולע למטרה ואנשי הפרסום מעלים אותו לרשתות החברתיות המובילות כמו פייסבוק ואינסטגרם וגם כמודעה לגוגל, כדי ליצור אפקט מקסימלי של קמפיין פרסומי זה.
קמפיין פרסומי ברשתות החברתיות
הרשתות החברתיות הן הגורם המשפיע ביותר על הציבור בקבלת החלטות לגבי קניות ברשת. זו הסיבה שהפרסומאים מנתבים פרסומים רבים לקהלים ייעודיים כמו לדוגמה לבני הנוער. אם יש מוצרים כמו בגדי ספורט, מוצרי איפור, הנעלה או כל מוצר אחר שקהל הצרכנים העיקרי הוא בני הנוער, יבוצע קמפיין פרסומי רחב היקף תוך פילוח אוכלוסייה זו. בדרך זו תהיה תהודה משמעותית למסע פרסום זה והרבה בני נוער ימהרו לרכוש מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים.
אילו היו מפיקים קמפיין פרסומי זה לכלל האוכלוסייה, אחוז התהודה היה זניח יותר כיוון שלחלק מהותי מתוך הגולשים אין כל עניין במוצרים הללו ולכן הם ידלגו על דף הנחיתה ולא יתייחסו אליו כלל.
הנעה לאתר האינטרנט
המטרה של קמפיין פרסומי היא להניע את קהל המתעניינים לעבור לאתר האינטרנט המושקע של העסק, שם הם ייחשפו לכל סוגי המוצרים שהחברה משווקת. אם מדובר לדוגמה בביגוד, הם יוכלו לראות צילומים חדים וברורים של כל אחד מהפריטים, מידות, דגמים זהים ושנים, צבעים, שילוב של פריטים זה לצד זה ועוד.
כאשר הגולש רואה את מלוא המידע בצורה כה מפורטת, קל לו הרבה יותר לקבל החלטות. אם הוא מעוניין לבצע הזמנה הוא מסמן את הפריטים הרלוונטיים, עובר לאופציית התשלום ותוך פרק זמן קצר המשלוח מגיע לביתו.
פרסום מקצועי
כל עסק מעוניין שהאופציה של קמפיין פרסומי יוכתר בהצלחה. לכן כל חברה נעזרת באנשי מקצוע יצירתיים מהשורה הראשונה אשר בונים קו חשיבה שתואם את צרכי כל עסק.