קמפיין פרסומי בעידן החדש

קמפיין פרסומי

בשנים האחרונות חל שינוי מהותי בהקמתם של מסעי פרסום של העסקים אשר מעוניינים לפרסם את המוצרים שלהם. עולם הפרינט הוריד הילוך באופן משמעותי ביותר ועיקר הפרסום מתבצע בדיגיטל. מדובר ביישום של שיטות חדשניות לניהול של קמפיין פרסומי, אשר קורה בגוגל וברשתות חברתיות וזאת לאור ההשפעה הרבה של שני הרבדים הללו על כל מה שקורה בחיי היום יום של כל אחד מאתנו. הפרסומאים המבריקים מנצלים את הפלטפורמות הללו, מבצעים סקרי שוק מקדימים וכך בוחרים את תוואי הדרך שהוא הנכון ביותר לכל סוג עסק וזאת על פי התחום שבו הוא עוסק, קהל היעד ופרמטרים חשובים נוספים. 

כדי ליצור קמפיין פרסומי מוצלח יש לבצע היערכות מוקדמת ולבדוק הרבה מאד גורמים שרלוונטיים לתחום העיסוק כדי ליצור את ההתאמה האופטימלית ללקוחות. ההיערכות כוללת ביצוע מחקרי שוק לגבי קהל היעד שצורך את המוצרים האלו, לגבי המתחרים שמוכרים מוצרים דומים או זהים, היכן הם מוכרים אותם, מהן דרכי השיווק שלהם ומהם המחירים של הפריטים הללו. לאחר קליטת כל הנתונים מגבשים הפרסומאים את תוואי הדרך המתאים ביותר. המעצב הגרפי בונה דף נחיתה יפהפה הקולע למטרה ואנשי הפרסום מעלים אותו לרשתות החברתיות המובילות כמו פייסבוק ואינסטגרם וגם כמודעה לגוגל, כדי ליצור אפקט מקסימלי של קמפיין פרסומי זה. 

קמפיין פרסומי ברשתות החברתיות 

הרשתות החברתיות הן הגורם המשפיע ביותר על הציבור בקבלת החלטות לגבי קניות ברשת. זו הסיבה שהפרסומאים מנתבים פרסומים רבים לקהלים ייעודיים כמו לדוגמה לבני הנוער. אם יש מוצרים כמו בגדי ספורט, מוצרי איפור, הנעלה או כל מוצר אחר שקהל הצרכנים העיקרי הוא בני הנוער, יבוצע קמפיין פרסומי רחב היקף תוך פילוח אוכלוסייה זו. בדרך זו תהיה תהודה משמעותית למסע פרסום זה והרבה בני נוער ימהרו לרכוש מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים. 

אילו היו מפיקים קמפיין פרסומי זה לכלל האוכלוסייה, אחוז התהודה היה זניח יותר כיוון שלחלק מהותי מתוך הגולשים אין כל עניין במוצרים הללו ולכן הם ידלגו על דף הנחיתה ולא יתייחסו אליו כלל.

הנעה לאתר האינטרנט 

המטרה של קמפיין פרסומי היא להניע את קהל המתעניינים לעבור לאתר האינטרנט המושקע של העסק, שם הם ייחשפו לכל סוגי המוצרים שהחברה משווקת. אם מדובר לדוגמה בביגוד, הם יוכלו לראות צילומים חדים וברורים של כל אחד מהפריטים, מידות, דגמים זהים ושנים, צבעים, שילוב של פריטים זה לצד זה ועוד. 

כאשר הגולש רואה את מלוא המידע בצורה כה מפורטת, קל לו הרבה יותר לקבל החלטות. אם הוא מעוניין לבצע הזמנה הוא מסמן את הפריטים הרלוונטיים, עובר לאופציית התשלום ותוך פרק זמן קצר המשלוח מגיע לביתו.

פרסום מקצועי 

כל עסק מעוניין שהאופציה של קמפיין פרסומי יוכתר בהצלחה. לכן כל חברה נעזרת באנשי מקצוע יצירתיים מהשורה הראשונה אשר בונים קו חשיבה שתואם את צרכי כל עסק. 

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות