כך תעצימו את אסטרטגיית השיווק לאתר המסחרי שלכם

חנות וירטואלית

 דרכים פשוטות לשיפור אסטרטגיית השיווק שלכם:

זה לא סוד שתוכן איכותי יכול לעשות פלאים בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט – תוכן איכותי הוא הבסיס להצלחה של כמעט כל קמפיין שיווקי, והוא גם אחת הדרכים הטובות ביותר לשיפור ביצועי האתר שלכם, ובמיוחד אם מרבית הפעילות שלו מבוססת המרות. במדריך שלפניכם נציע 4 דרכים למינוף אסטרטגיית השיווק לאתר שלכם:

צעד ראשון לשיפור אסטרטגיית השיווק – שיפור מהירויות

גוגל מחשיב את מהירות האתר כפרמטר מאוד חשוב, כך שאם האתר שלכם חווה לאחרונה ירידה בדירוגים האורגניים שלו – ייתכן ומהירות טעינה נמוכה היא אחת ההשפעות על כך.
כדי לדעת מה מקור הבעיה תוכלו להיעזר בכלי בדיקת המהירויות של גוגל, מפרט טכני לתיקונים ושיפורים לפתירת הבעיה, ואם מדובר בתיקונים טכניים מורכבים תוכלו להיעזר באנשים טכניים מחברת בניית האתרים או בניית אתרי תדמית שבנתה לכם את האתר. רצוי שנושא המהירויות יהיה בראש סדר העדיפויות שלכם, שכן גוגל כבר הכזירה על אלגוריתם שצפי לצאת בשנת 2021 שיגרום למהירויות הטעינה להשפיע בצורה חזקה על הדירוגים.

צעד שני לשיפור אסטרטגיית השיווק – תוכן מהקהל שלכם

תוכן שנוצר ע"י הלקוחות שלכם יכול לייצר באז ענק לעסק שלכם, ולכן מאוד מומלץ להניע את הקהל שלכם לייצר עבורכם תוכן כזה.
תוכלו למשל לבקש מהם לשתף את החוויה שלהם מהמותג, או מהמוצר/המוצרים שלכם בדף הפייסבוק של העסק, לצלם תמונות סלפי עם המוצרים, להוסיף האשטגים מתאימים ולהעלות לאינסטגרם – פעולות מסוג זה שהקהל שלכם יבצע יגבירו את החשיפה למותג שלכם, וימשכו לקוחות פוטנציאליים נוספים.

התאמת התוכן לקהל

הבסיס לאסטרטגיית שיווק טובה מתחיל בלימוד והיכרות של קהל היעד שלכם – במידה ואתר העסק שלכם מוכר גם ללקוחות בין לאומיים, חשוב קודם לחקור את השטח, ולנסות להבין את ההעדפות של קהל היעד של אותה מדינה (או מדינות). זכרו שלכל מדינה יש קהל יעד משלה, ולכל קהל יעד כזה יש העדפות שיווקיות שונות.
נסו אפילו להיעזר בכוכבי רשת מקומיים, שלהם יש השפעה רבה על דעת הקהל של אותו שוק יעד בינ"ל אליו אתם מכוונים – סיוע של אנשים בעלי שם ברשתות החברתיות המקומיות יוכל לסייע אפילו עוד יותר להגביר את התנועה לאתר העסק שלכם.

הקמת בלוג תוכן

אחד הכלים המוצלחים ביותר להעצמת אסטרטגיות שיווק הוא בלוג תוכן. בלוג שעולים אליו תכנים איכותיים באופן שוטף יחזק את כל המערך הפנימי של האתר שלכם, ואף יסייע למשוך תנועת גולשים נוספת לאתר שלכם. חשוב להשתדל למקד את הבלוג לנושא נישתי אחד ולא להתפזר לכל מיני כיוונים של התכנים – תוכן בנושא ממוקד יהיה שימושי ומעניין יותר עבור הקהל בו אתם מתמקדים.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם ראובן אדמוני – מתמחה בניהול תחומי שירות, שיווק וסחר

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות