תמונת מצב על פרסום של נותני שירות בשנת 2020

Repairman in uniform holds wrench, handyman

20
20

שיווק נותני שירות ב2020, איך לעשות את זה נכון

עכשיו כשאנחנו מתחילים עשור חדש, חשוב מאוד שנבין בדיוק מה הלקוחות שלנו מחפשים כשהם צריכים שירותים מסוימים. נגמרו הימים שהכל היה פשוט, ומודעה פשוטה היתה ממירה כל מחפש שירות ללקוח.

קהל יעד

קהל היעד שנמצא באינטרנט היום הוא קהל חכם יותר ומסובך יותר מתמיד, והם יודעים לזהות שמדובר ב"זיוף" מקילומטר. האחריות עכשיו על כל בעל עסק להוכיח את האמינות שלו על ידי הצגת העסק שלו בצורה מקצועית, על ידי מודעות ועיצוב שמושך את תשומת הלב ואתר אינטרנט מקצועי שעונה על הצרכים של הלקוחות שלו ובנוסף נותן תכנים מעניינים ואיכותיים.

 

היום זה לא משנה אם אתה נמצא בעסק כבר שלושה עשורים או שאתה "המומחה של ירושלים" הלקוחות הפוטנציאלים שלך הם ספקטים והם צריכים לראות קצת יותר מזה בשביל שהם יאמינו לך.

אז מה עושים?

אז יש כמה דרכים שאיתם תצליח לזכות בלקוחות שלך ושהם לא ילכו למתחרים שלך, אנחנו נעבור על כמה דרכים כאן בהמשך.

Tell Your
Story

ספר את הסיפור שלך

היום ידוע שיש לנו בערך 7 שניות לעשות רושם ראשוני טוב. אז אחרי שכבר עשינו רושם טוב, מה הלאה?

לכל עסק יש סיפור ייחודי משלו שהוא יכול לספר, לכל עסק יש תשובה לשאלות כמו: "מה עושה אותך שונה מהמתחרים שלך?" או "למה שאני אבחר בך שתתן לי שירות?" את הסיפור והתשובות הללו ניתן לתת דרך האתר שלך. השאלה האם הגולש באמת מבין מה הופך את החברה שלך שתתאים לו על ידי זה שהוא גולש באתר שלך? אם לא, למה לא? האתר שלך הוא הפנים של העסק שלך באינטרנט והוא צריך לתאר באמת את החוויה שהלקוחות שלך יקבלו אם הם יבחרו לעבוד איתך.  

האם הם מרגישים מוזמנים? האם אתה נותן להם מספיק ידע?  האם הם יאמינו לך?

השימוש בכתיבה מקצועית שמספרת את הסיפור של העסק שלך כדי לגרום לגולש ליצור איתך קשר, זה דרך עוצמתית לא רק בשביל לספר להם על השירותים שאתה נותן, אלא גם בשביל לבנות אמון חזק איתך עוד לפני שהם בכלל יצרו איתך קשר.

 

ואם כבר מדברים על אמון…

Social
Proof

להציג סיפורי הצלחה מהלקוחות שלך

Five golden stars isolated against white, rating concept. 3d illustration

בשנת 2020, יותר מתמיד, הגולשים מחפשים המלצות וביקורות כדי לעזור להם לבחור את מי שהם יבחרו בתור נותן השירות שלהם. הכמות זה חשוב, אבל האיכות הרבה יותר חשובה ועוזרת ללקוח להגיע להחלטה. כמו שהזכרנו קודם, הגולשים כיום הם הרבה יותר חשדנים וסקפטים מאיי פעם והם יעברו על כל ביקורת שהם יכולים לראות. הם רוצים להבין איך הלקוחות שלך מרגישים מהעבודה איתך, כי הם רוצים גם לחוות את אותה חוויה.

תאסוף מכלל הלקוחות המרוצים שלך ביקורות חיוביות, ותבחר את הטובות ביותר ותציג אותם באתר שלך, ובמקומות אחרים שהעסק שלך נמצא.

אמון
אמון
אמון

להעביר אמינות

יש הרבה עסקים בשוק שעובדים ממש קשה כדי להשיג את הלקוחות שאתה רוצה להשיג. ומתי שלעסקים שדומים לעסק שלך יש ביקורות דומות לשלך, מחירים דומים לשלך, אז הדבר שהכי יגרום לך לבלוט ולגרום למכירה זה האותנטיות שלך.

האם יש לך מיתוג שמייצג את העסק שלך כראוי באינטרנט? האם לגולשים שלך ברור כשמש מה הייתרונות שלך ומי אתה? זה שתהיו כנים יותר ופתוחים יותר לגבי מי אתם ומה אתם מייצגים זה ימשוך אליכם יותר לקוחות. אל תתנו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם את ההרגשה שהם לא רצויים על ידי שתישמשו בטון רובוטי ולא אנושי.

אמון
אמון
אמון

מה הלאה?

מה עליך לעשות כאשר אתה משיג את הגולשים האלו והופך אותם ללקוחות? 

איך אתה יודע שהכסף שאתה משקיע על הפרסום מחזיר את ההשקעה שאתה צריך כדי להגדיל את העסק שלך?

אמון
אמון
אמון

תשתמש בנתונים אמיתיים.

Aerial view of business data analysis graph

חשוב מאוד להשתמש בנתונים מדויקים מתי שאנחנו מנתחים את הקמפיינים שלנו. תבין בדיוק מה הכוונה של איש השיווק שלך כשהוא מגדיר לך מה זה "ליד" שתקבל. אל תסתכל רק על כמות השיחות שאתה מקבל. כמה מהשיחות האלו הופכים ללקוחות? איזה עבודות לקחת והיה שווה לך לקחת אותם? אם לא תענו על השאלות אלו כמו שצריך, אתם תיפלו כשתרצו לדעת איפה כדאי לכם להשקיע את התקציב החודשי שלכם החודש. ידע זה כוח והדרך היחידה להשיג את הכוח הזה זה לנתח את הנתונים האמיתיים.

דע מאין הלקוחות שלך מגיעים

אחד הייתרונות הגדולים ביותר בשיווק דיגיטלי זה כמות המידע והנתונים שאתה יכול לאסוף. ישנם מאות סוגי דוחות שאפשר לנתח על הלקוחות שלך. להבין מאיפה הלקוחות שלך הגיעו, זה אחד הנתונים החשובים ביותר.

אין הרבה עסקים שבאמת מנצלים את כל הנתונים האלו, והם מפסידים הרבה לקוחות חדשים. תשתמש בנתונים שזמינים לך כדי למקסם את תקציב השיווק שלךולקבל את הלקוחות שאתה רוצה.

אם בא לך ללמוד עוד על נושא השיווק בשנת 2020

צור איתנו קשר, אולי נוכל לעזור:)

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

השאר תגובה

Promotion Product Strategy Marketing Concept
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

איך כדאי להתחיל לשווק עסק חדש באינטרנט, אם אין לכם ניסיון קודם בזה?

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, ובהתאם כל עסק חדש חייב להפגין נוכחות משמעותית גם אונליין. לכאורה כיום השיווק האינטרנטי הוא יחסית קל: פלטפורמות שונות מאפשרות לנו לבנות אתרים מרשימים בעצמנו, כולנו מבלים גם ככה זמן רב בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות, שליחת ניוזלטרים היא גם כן פעולה שניתן להשלים בפשטות והאפשרויות רבות ומגוונות.

קרא עוד »
חיפוש

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Promotion and advertising on Google: what is the difference?
מאמר אורח
Maimon Badush

קידום ופרסום בגוגל: מה ההבדל?

גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם שלה כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זהו מנוע החיפוש הראשון שמציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. גוגל

קרא עוד »
סרטון תדמית
אסטרטגיה שיווקית
Maimon Badush

הדרך לסרטון תדמית מוצלח

אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית, הגיע הזמן. הפופולריות של שיווק בווידאו כל כך מרקיעת שחקים, עד כי זה הפך

קרא עוד »
Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות