20
20
שיווק נותני שירות ב2020, איך לעשות את זה נכון
עכשיו כשאנחנו מתחילים עשור חדש, חשוב מאוד שנבין בדיוק מה הלקוחות שלנו מחפשים כשהם צריכים שירותים מסוימים. נגמרו הימים שהכל היה פשוט, ומודעה פשוטה היתה ממירה כל מחפש שירות ללקוח.
קהל יעד
קהל היעד שנמצא באינטרנט היום הוא קהל חכם יותר ומסובך יותר מתמיד, והם יודעים לזהות שמדובר ב"זיוף" מקילומטר. האחריות עכשיו על כל בעל עסק להוכיח את האמינות שלו על ידי הצגת העסק שלו בצורה מקצועית, על ידי מודעות ועיצוב שמושך את תשומת הלב ואתר אינטרנט מקצועי שעונה על הצרכים של הלקוחות שלו ובנוסף נותן תכנים מעניינים ואיכותיים.
היום זה לא משנה אם אתה נמצא בעסק כבר שלושה עשורים או שאתה "המומחה של ירושלים" הלקוחות הפוטנציאלים שלך הם ספקטים והם צריכים לראות קצת יותר מזה בשביל שהם יאמינו לך.
אז מה עושים?
אז יש כמה דרכים שאיתם תצליח לזכות בלקוחות שלך ושהם לא ילכו למתחרים שלך, אנחנו נעבור על כמה דרכים כאן בהמשך.
Tell Your
Story
ספר את הסיפור שלך
היום ידוע שיש לנו בערך 7 שניות לעשות רושם ראשוני טוב. אז אחרי שכבר עשינו רושם טוב, מה הלאה?
לכל עסק יש סיפור ייחודי משלו שהוא יכול לספר, לכל עסק יש תשובה לשאלות כמו: "מה עושה אותך שונה מהמתחרים שלך?" או "למה שאני אבחר בך שתתן לי שירות?" את הסיפור והתשובות הללו ניתן לתת דרך האתר שלך. השאלה האם הגולש באמת מבין מה הופך את החברה שלך שתתאים לו על ידי זה שהוא גולש באתר שלך? אם לא, למה לא? האתר שלך הוא הפנים של העסק שלך באינטרנט והוא צריך לתאר באמת את החוויה שהלקוחות שלך יקבלו אם הם יבחרו לעבוד איתך.
האם הם מרגישים מוזמנים? האם אתה נותן להם מספיק ידע? האם הם יאמינו לך?
השימוש בכתיבה מקצועית שמספרת את הסיפור של העסק שלך כדי לגרום לגולש ליצור איתך קשר, זה דרך עוצמתית לא רק בשביל לספר להם על השירותים שאתה נותן, אלא גם בשביל לבנות אמון חזק איתך עוד לפני שהם בכלל יצרו איתך קשר.
ואם כבר מדברים על אמון…
Social
Proof
להציג סיפורי הצלחה מהלקוחות שלך
בשנת 2020, יותר מתמיד, הגולשים מחפשים המלצות וביקורות כדי לעזור להם לבחור את מי שהם יבחרו בתור נותן השירות שלהם. הכמות זה חשוב, אבל האיכות הרבה יותר חשובה ועוזרת ללקוח להגיע להחלטה. כמו שהזכרנו קודם, הגולשים כיום הם הרבה יותר חשדנים וסקפטים מאיי פעם והם יעברו על כל ביקורת שהם יכולים לראות. הם רוצים להבין איך הלקוחות שלך מרגישים מהעבודה איתך, כי הם רוצים גם לחוות את אותה חוויה.
תאסוף מכלל הלקוחות המרוצים שלך ביקורות חיוביות, ותבחר את הטובות ביותר ותציג אותם באתר שלך, ובמקומות אחרים שהעסק שלך נמצא.
אמון
אמון
אמון
להעביר אמינות
יש הרבה עסקים בשוק שעובדים ממש קשה כדי להשיג את הלקוחות שאתה רוצה להשיג. ומתי שלעסקים שדומים לעסק שלך יש ביקורות דומות לשלך, מחירים דומים לשלך, אז הדבר שהכי יגרום לך לבלוט ולגרום למכירה זה האותנטיות שלך.
האם יש לך מיתוג שמייצג את העסק שלך כראוי באינטרנט? האם לגולשים שלך ברור כשמש מה הייתרונות שלך ומי אתה? זה שתהיו כנים יותר ופתוחים יותר לגבי מי אתם ומה אתם מייצגים זה ימשוך אליכם יותר לקוחות. אל תתנו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם את ההרגשה שהם לא רצויים על ידי שתישמשו בטון רובוטי ולא אנושי.
אמון
אמון
אמון
מה הלאה?
מה עליך לעשות כאשר אתה משיג את הגולשים האלו והופך אותם ללקוחות?
איך אתה יודע שהכסף שאתה משקיע על הפרסום מחזיר את ההשקעה שאתה צריך כדי להגדיל את העסק שלך?
אמון
אמון
אמון
תשתמש בנתונים אמיתיים.
חשוב מאוד להשתמש בנתונים מדויקים מתי שאנחנו מנתחים את הקמפיינים שלנו. תבין בדיוק מה הכוונה של איש השיווק שלך כשהוא מגדיר לך מה זה "ליד" שתקבל. אל תסתכל רק על כמות השיחות שאתה מקבל. כמה מהשיחות האלו הופכים ללקוחות? איזה עבודות לקחת והיה שווה לך לקחת אותם? אם לא תענו על השאלות אלו כמו שצריך, אתם תיפלו כשתרצו לדעת איפה כדאי לכם להשקיע את התקציב החודשי שלכם החודש. ידע זה כוח והדרך היחידה להשיג את הכוח הזה זה לנתח את הנתונים האמיתיים.
דע מאין הלקוחות שלך מגיעים
אחד הייתרונות הגדולים ביותר בשיווק דיגיטלי זה כמות המידע והנתונים שאתה יכול לאסוף. ישנם מאות סוגי דוחות שאפשר לנתח על הלקוחות שלך. להבין מאיפה הלקוחות שלך הגיעו, זה אחד הנתונים החשובים ביותר.
אין הרבה עסקים שבאמת מנצלים את כל הנתונים האלו, והם מפסידים הרבה לקוחות חדשים. תשתמש בנתונים שזמינים לך כדי למקסם את תקציב השיווק שלךולקבל את הלקוחות שאתה רוצה.