רוצים לבנות אפליקציה לנייד? רוצים לעלות על גל היזמות כי יש לכם פתרון לבעיה מסוימת? מציאת פתרון לבעיה קיימת – יכולה לקבוע אם האפליקציה שלכם תצליח או לא.
שלבים לבניית האפליקציה בטלפון:
- לאתר בעיה קיימת. אם יש לכם רעיון לאפליקציה שתפתור בעיה זו, מה טוב. אם לא, חפשו רעיון או בעיה שאפליקציה תוכל לפתור.
– חפשו בעיות בחיי היומיום ורשמו כל אחת מהן.
– כעת, התבוננו ברשימת הבעיות ונסו לחשוב כיצד אפשר לפתור אותן.
– צמצמו את הרשימה לבעיות שיש להן פתרון הגיוני יותר. - לזהות את הצורך. יהיה עליכם להוכיח ולאמת שאכן קיימת דרישה לאפליקציה שלכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות הכלי שנקרא: Google Keyword Planner, ויעזור לכם לגלות את מספר האנשים שמחפשים את הפתרון שאתם מנסים להציע.
תוכלו גם לבנות דף נחיתה המדגיש באופן רחב את רעיון האפליקציה שלכם, ולמצוא משתמשים מעוניינים, באמצעות הרשמה לדוא״ל. - לפרוס את הזרימה והתכונות. המשמעות של אימות רעיון האפליקציה שלכם היא, שיש בידיכם משהו שאנשים רוצים להשתמש בו. זה הזמן להעלות על הנייר את פרטי המוצר, או לחילופין להשתמש בכלי – wireframing.
כשהרעיון מונח לפניכם על הנייר, וודאו שהוא מפורט לפרטי פרטים. ציינו גם את זרימת האופן שבו המשתמש ינווט את דרכו באפליקציה. זה יעזור למפתח האפליקציה שלכם להבין בבירור, מהן הציפיות שלכם. - להסיר תכונות שלא שייכות לליבת האפליקציה. בדקו היטב את מסמך הזרימה ואת התכונות שהכנתם, וסמנו את התכונות שאפשר להסיר. ההצעה שלכם אמורה לכלול רק את ערכי הליבה של רעיון האפליקציה שלכם.
בגרסה הראשונה אל תכללו תכונות שרק ״נחמד שיהיו״. תמיד ניתן להוסיפן בעדכון המאוחר יותר. זה גם יפחית את עלויות הפיתוח הראשוניות ויסייע לכם להגיע מהר יותר לשוק. - אל תשאירו את העיצוב מאחור. יש יזמים שרוצים עיצוב בסיסי בלבד, כדי להתמקד רק בפיתוח האפליקציה. אבל זו טעות! העיצוב לא נוגע רק למראה האפליקציה, אלא משפיע גם על חוויית המשתמש. זכרו את האמירה ״העיצוב הוא הדרך להפיכת לבניית אפליקציות ליעילה״. לכן, חפשו מפתח שמציב את העיצוב במקום הראשון (כלומר, את הגרפיקה ואת חוויית המשתמש).
- לשכור מעצב / מפתח. כשאתם מחפשים מפתח, בדקו ברשת את אמינות האפליקציות שפיתח ויצר. אם אהבתם את תיק העבודות שלו, כנראה שהוא יתאים גם לפיתוח המוצר שלכם.
- ליצור חשבון מפתח. זה הזמן להירשם לחנות אפליקציה כמפתח, כדי למכור את האפליקציה שלכם באמצעות הפלטפורמה של החנות.
- לנתח את התנועה באפליקציה. הניתוח יעזור לכם לעקוב אחר ההורדות ומעורבות המשתמשים. אפשר להשתמש בכלים חינמיים כמו:
– Flurry
– או Localytics, שמציע גרסה חינמית וגרסה בתשלום.
דרכי השימוש והתנהגות הלקוחות, יספקו לכם תובנה כיצד להמשיך ולשפר את האפליקציה שלכם. בהצלחה!