כיום המושג "עבודה מהבית" הפך מחלום של רבים למציאות יעילה. כיום אתר אינטרנט כבר אינו מותרות אלא צורך קיומי, וכיום הלקוחות קונים אפילו יותר מבעבר באופן מקוון. כיצד אם כן כל זאת משפיע על עולם השיווק, תחום שמאז ומתמיד דאג להמציא את עצמו מחדש? ובכן בשאלה זו עסקו בשנה וחצי האחרונות לא מעט מומחים מתחום השיווק, ופה אתם מוזמנים לעבור על מספר מסקנות מעניינות, כאלו שעשויות להשפיע לטובה גם על ההתנהלות השיווקית שלכם.
המגמה המקוונת תופסת תאוצה
הנתונים מראים שאם באופן גורף אנשים נהגו לרכוש באופן מקוון (טרום תקופת הקורונה – זוכרים?), פתאום אותה מגמה יעילה ונוחה מעלה הילוך. מדוע? ובכן מעבר לעובדה שהסגרים לא השאירו ברירה אחרת, גם יש להתחשב בכך שאנשים עברו לעבוד מהבית. עובדה זו אומרת שאנשים כבר לא יכולים "רק לקפוץ" בדרך לעבודה לחנות שהם אוהבים, אלא עליהם ממש להשקיע. זה אומר שפתאום צריך להתלבש, לשלם דלק ולהשקיע זמן רק כדי לבצע רכישה, עובדה שהופכת את הרכישה המקוונת לאופציה מובילה.
כמו כן, ניתן להצביע על עוד סיבה מרכזית שמניעה אנשים לרכוש באמצעות המקלדת, והיא סטריליות. באמצעות רכישה מקוונת אין צורך לעטות מסכה או לחשוש ממגע, ובעידן בו המילה "בידוד" מהווה איום משמעותי, מדובר בנכס יקר ערך. כל זאת מוביל עסקים רבים להבין שאם מבקשים להרוויח מהסיטואציה את המרב, עליהם לפנות אל משרד פרסום דיגיטלי מקצועי ועדכני.
נוחות או שמא לויאליות מקומית?
אנשים עברו לעבוד מהבית, משמע אנשים יותר רואים את המשפחה ויותר מבלים עמה. עובדה זו גורמת להתקרב לגרעין המשפחתי, ומבלי שנשים לב גם לגרעין המורחב. פתאום אנשים מבינים כמה חשוב לתמוך בשכנים ובחברים, עובדה שמובילה לתעדף עסקים מקומיים. הכאוס המדיני מוביל לרצון לסייע כפי שניתן, ואם זה אומר לרכוש מתנת חג לילד מהעסק של השכן, במקום להזמין צעצוע דרך איביי, הרי שמדובר בצעד קטן שמעניק תחושה טובה. במקביל, העסקים המקומיים הבינו את הכוח הגדול שהמגמה החדשה מביאה, ועל כן החלו להתייעל מבחינת שירות לקוחות ומשלוחים.
פחות עניבה יותר בוקסר
עוד נקודה מעניינת שתחום השיווק שם לה אליה, היא שעבודה מהבית משנה מעט סדרי עולם בתחום הצרכנות. פתאום אנשים מגדילים את סל הקניות החודשי מהסופר, פתאום אנשים פחות קונים בגדים מחויטים ויותר בגדי בית, פתאום אנשים יותר רוכשים ציוד משרדי, פתאום אנשים מחפשים דירות יותר גדולות (כדי שיוכלו לכלול משרד ביתי), פתאום אנשים יותר משקיעים בציוד דיגיטלי ביתי, פתאום אנשים יותר משקיעים בעיצוב הגינה וכדומה.
שורה תחתונה
מכאן שיש להבין שהעבודה מהבית בהחלט משנה את התמונה. מדובר במגוון שינויים קטנים שתחום השיווק יודע להפוך לרווחים גדולים. מסקנה? היעזרו במשרד פרסום דיגיטלי שער למשמעויות השונות ושפועל בהתאם. בהצלחה!